محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

مغز بادام

چهارده ماهگیت مبارک

1393/3/8 0:51
نویسنده : مامان صبا
449 بازدید
اشتراک گذاری

29 اردیبهشت وارد چهارده ماهگیت شدی چشم به هم بزنیم هم سن داداشی و باید بری کلاس اول الهی قربون جفتتون بشم

-حسابی وابسته شدی بهم هر گوشه ای میرم بدو چهار دست و پا دنبالم میای اصرار هم داری بغلت کنممنم دلم برات میسوزه میگیرم بغلم ولی بابا یی میگه بغلت نکنم بغلی میشی خودش تو همچین شرایطی بغلت نمی کنه هر چقدر هم گریه کنی راستش خودم هم نمی دونم تو این سن باید چکار کنم...

-تا لباس می پوشم میفهمی چه خبره تا لباسای تو رو تنت میکنم لفظ د----د رو به کار میبری البته د دومی رو با مکث میگی اون موقعست که میخوام غورتت بدم

-تفریح مورد علاقه این ماه از زندگیت  بالا و پایین کردن از پله های خونه متامان جون مرضیه ست تا ازت غافل میشیم تو راه پله میگیریمت بالا خوب میری ولیی پایین دو تا پله اول دمرو میری سومی بلند میشی وا میایستی برا خودت دست میزنی و ذوق میکنی

-غذا هم هر چی غذا سفره خودمون باشه میخوری اگه برسم برات سوپ هم تنوع درست میکنم

-راستی جواب آزمایش خونت هم کم خونی داری هنوز نبردم به دکترت نشون بدمغمگین

-دد-ماما- ب ع ب ع-بابا -دست-آب هم دستو پا شکسته میگی

-عاشق پارک تاب و سرسره ای موقع اومدن غرلند میکنیگیج

-یه رقاصی شدی بیا و ببین هر جا موزیک میشنوی دستاتو می چرخونی تازه دستمال هم میچرخونیمحبت

هروز برات آهنگ میذارم آخه احساس میکنم انرزی میگیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادام می باشد