محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

مغز بادام

سونوگرافی...

1391/11/27 14:19
نویسنده : مامان صبا
147 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای انجام سونو رفتم درمانگاه ایرانپارس یه یکساعتی طول کشید تا نوبتم بشه نمیدونم چرا اینقدر اظطراب داشتم خلاصه نوبتم شد رفتم داخل همین که موس رو روی شکمم گذاشت و میغلتوند گفت:باشوهرت فامیلی گفتم آره نفسم تو سینه حبس شده بود گفت تو فامیل سابقه بیماری دارید گفتم نه چند ثانیه سکوت دیگه تاب نیاوردم دستم رو گذاشتم رو پاش گفتم خانم دکتر چیزی شده گفت نه مگه قرار بود اتفاقی بیافته آهی کشیدم گفتم قربونت برم شما که مارو کشتید گفت من اینو از همه میپرسم بعد گفت تاریخ آخرین پریودت گفتم 4 مرداد تاریخ زایمان با سونو گفتم دهم یازدهم اردیبهشت گفت یکی دو هفته بیشتر نشون میدی با توجه به وزن جنین بعد دای قلبش رو برا گذاشت الحمدالله شکر خدا بعدهم تعداد انگشتاشو برام شمارد تا خیالم رو راحت کرده باشه گفت ستون فقراتش هم بسته است .

آخیش ..........چه لحظه بدی بود وقتی برگه سونو رو داد دستم از خوشحالی تو پوستم نمی گنجیدم  وقتی رفتم بیرون لبخند عجیبی رو لبم بود در حالی که همه بدنم بی رمق شده بود یه حسی شبیه به گریه داشتم

همین جا جاشه که از خدای مهربان کمال تشکر رو داشته باشم خدایا شکرت منو به خاطر همه گناه هایی که کردم عفو کن باز شرمنده و تهیدستم خدایا  توبه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مــآمــآنــے
26 بهمن 91 10:18
ای جونم انشالله که صحیح و سالم به دنیا میاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادام می باشد