محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

مغز بادام

تقویم رو نگاه میکنم فقط شش روز دیگه...

1393/1/28 14:25
نویسنده : مامان صبا
242 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتا پیش خودم فکر میکنم میگم زودتر بزرگ بشی مثل داداش محمد جواد شش ساله بشی از آب وگل در بیای شاید مراعات حال و احوال خودم رو میکنم یا به فکر سختی راه تربیتتم ...به هر حال!!باز میگم خوب اگه زود برزگ بشه تکلیف این احساس قشنگمون چی میشه

اون نگاه خیره موقع شیر خوردن چشم تو چشم آخ که چقدر حس خوبی به آدم دست میده زمانی که پسرم کوچولو تو بغلم چشم تو چشمام دوخته دستان کوچولوش لباسم رو چسبیده و گهگاه لبخندی حواله ام میکنته مطمئنم یه فردا روزی حسرت این روزا رو میخورم آخ که چقدر د وس دارم برم تو حس و این احساس بس وصف نا پذیر رو بیان کنم...

چه زود میگذره بچه ها بزرگ میشن ما پیر میشیم ...ولی مامان جونم پسر گل یکساله من آرزوی عاقبت بخیری وتن سالم رو برای همه بالاخص پسر کوچولوم دارم

موفق باشی...لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادام می باشد