محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

مغز بادام

شکایتهای بارداری من...

1391/12/1 20:52
نویسنده : مامان صبا
170 بازدید
اشتراک گذاری

از مشکلاتی که من در این بارداری داشتم

1-اوایل بارداری بیحالی و پر خوابی که نتیجه اش ختم شد به افسردگی در بارداری و تنهایی رو ترجیح میدادم به در جمع بودن..الان که سه ماه سوم هستم پرخوابی میاد سراغم علی رقم اینکه سر محمد جوادم کم خواب شده بودم.

2-سوزش سر دل که اسید معده ام میزد بالا که با خوردن سیب درمان میشد.

3-سه ماه اول و خصوصا سه ماه سوم تکرر ادرار شدید در حالی که رحم به روی مثانه فشار وارد میکنه این احساس رو به من دست میده

4-سه ماه آخر گهگاه با عطسه  ناخوداگاه کنترل ادرارم رو از دست میدم.

5- برخلاف پسر اولم  که وضعیتش بریج بود این پسرم با چرخیده اگه شکم اولم بود طبیعی باید زایمان میکردم.

6- کمر درد در چهار ماهگی که با یه هفته استراحت بر طرف شد.

7-کف پای چپم هم درد شدیدی در اواخر هفت ماه داشت که هنوز هم ادامه داره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادام می باشد