محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

مغز بادام

سردرد...

1391/12/12 19:21
نویسنده : مامان صبا
166 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب داشتم از سرد میمردم ولی هنوز زنده ام !!!!!!!!

به حاطر اینکه سردرد یکی از علایم پر خطر تو ماههای بالا ی بارداریه همش مشوش بودم که الان باید نگران باشم از این  موضوع یا بی خیال باشم استراحت کنم به خاطر همین دیشب ساعت نه خاموش باش زدم یه بار ساعت سه بود بیدار شدم دیدم هنوز سرد هستم باز خوابیدم ولی الحمدالله به لطف خدا خوب شدم...

امروز داداشی رو بردم کلاس نقاشی جلسه آخرش بود

یه درخواست همکاری هم با شک وتردید دادم به آقای جلیلی  ...دیگه بادا باد!!

دیروز ماشالله برعکس امروز خوب جست وخیز میکردی ؟؟؟؟؟

هر روز برات آهنگ حسنی رو میذارم تا گوش بدی ؟؟با بعضی از غذاها (مخصوصا مزه شیرین ) تکون میخوری انگار شیرینی زیاد دوست داری قربونت برم ...



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسنا
21 اسفند 91 15:42
عزیزم ایشالا ک نی نی تون صحیح و سالم دنیا بیاد جواب سوالتم تو پرسش و پاسخ دادم خوشحال میشم به وب منم بیای و با هم تبادل لینک کنیم


سلام مامانی حسنا جون این باعث افتخار ماست که با شما تبادل داشته باشیم..ممنونم که به ما سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادام می باشد