محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

مغز بادام

تعیین روز زایمان...

1392/1/23 14:15
نویسنده : مامان صبا
294 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم دکتر برا تعیین زمان حاملگی بر خلاف تصورم تاریخ سزارینم رو زد برا 29 فروردین من فکر میکردم برا 5 اردیبهشت تو سی ونه هفته وقت بده ولی تو سی و نه هفته نوشت هنوز جوجه من وزن نگرفته خیلی ناراحت ومضطرب شدم جوری که احساس سردرد خفیف کردم  فشارم هم برخلاف همیشه که پایین بود اومده بود رو 12 روی 8 دیشب هم از استرس خوابم نبرد همش از این پهلو به اون پهلو شدم راستی فردا هم با سازمان اهدای بند ناف باید تماس بگیرم و تاریخ زایمانم رو اعلام کنم شیشه شیر فنچم و هنوز استریل نکردم کلی کار دارم هر چی میدوم بازم کارهای نکرده زیاد دارم هنوز اسباب بازی داداشی و هدیه پسر عمو و دایتو هم نخریدم برا داداشی دنبال مگنت هستم چون خیلی علاقه داره و ساعتها مشغولش میکنه 

حالا برا روز چهارشنبه دکتر معصومی وقت داده برا بستری منم رفتم برگه بستری رو گرفتم تا ساعت 13 روز 28 فروردین اونجا باشم یه سری کپی هم باید بگیرم

خلاصه که الان از بی خوابی دیشب رنج میکشم تازه نمتونم بخوابم چون ناهار هم نداریم دیشب هم مهمونی خونه پسر عموی بابابی بودیم داداشی آتش سوزوند با امیر عباس اونقدر حرص خوردم که تمام قوایم تحلیل رفت پشیمون شدم از رفتنم ولی چه کنم که عمو ابوالفضل اینا از طرف ما هم قول داده بودن نمیشد نرفت ..

دیروز شده بودم مثل این منشی تلفنی همش گوشیم زنگ میخورد تا نتیجه نهایی رو اعلام کنم اول خاله جون بود تا بهش گفتم گفت کاش نرفته بودم شمال آخه دو سه روزی برگشته خونه اش بعد دایی مهدی ومامان جون مرضیه...خلاصه همه میخواستند ببینند کی به دنیا میای راستی دکتر هم گفت میخوای لوله هاتو ببندی کهمن گفتم فکرشو نکردم با شوشو مشورت کنم بعد نتیجه رو اعلام کنم استرس زایمان کم بود اینم اومد روش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادام می باشد