محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره

مغز بادام

سپاس پروردگارم ...

1393/1/3 0:24
نویسنده : مامان صبا
143 بازدید
اشتراک گذاری

پیشانی بر خاک میگذارم شکر خدا را به جا می آورم 

که!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اولین عیدی را که تو در جمع ما هستی را جشن میگیریم و خدا را سپاس میگوییم

پسرم پاره تنم عیدت مبارک نه بهتره بنویسم اولین عید عمرت مبارک باشه 

به عنوان مادر برایت عاقبت بخیری و سلامتی از خداوند متعال خواستارم 

دوستت دارم با هم وجودم عاشقتم من با طپش قلبت...

یه خورده سرما خوردی مجددا کلی هم آب شدی همون لاغر خودمون آرزوی بهبودی برات دارم 

بازم بگم که چقدر دوستت دارم بازم عیدت مبارک...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله لیلا
6 فروردین 93 18:36
سلام دوستای خوبم ممنون که سایت خاله لیلا رو انتخاب کردید ان شا الله از این به بعد برای بچه هاتون مفید باشه و بیشتر سر بزنید تولدمحمد مهدی کوچولو هم نزدیکه عید بر شما مبارک باشه و سال خوبی داشته باشید
زینب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
11 فروردین 93 14:06
سلااااااااااااام عزیزم ... عیدت مبارک انشالله سال خوبی داشته باشی در کنار خانواده ... خدا پسر نازت و برات نگهداره دامادش کنی انشالله مرسی از اینکه به وبلاگ فرشته آسمونی من سر زدی راستی وبلاگ دخمل منم بیای خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادام می باشد