محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

مغز بادام

ماه هفتم بارداریم

1391/11/19 14:03
نویسنده : مامان صبا
350 بازدید
اشتراک گذاری

نوبت دکترم این ماه دوازدهم بهمن بود رفتم برا ی چکاپ ماهانه و نشون دادن آزمایش دیابت و تیروئیدم که الحمدالله دیابت نداشتم ولی مثل همیشه تیروئیدم مشکل داشت ٤/٣بود نوشت برای مشاوره با فوق تخصص غدددکتر فتاحی که اونم روز دوشنبه رفتم گفت طوری نیست همون قرص رو ادامه بده کلاس شیردهی هم شرکت کردم آخر هم از همه دوتا سوال کرد بعد پرونده رو مهر زد به معنی اینکه تو کلاسها شرکت کردم آخه از شرایط پذیرش تو بیمارستان شرکت تو کلاس شیردهی که سه نوبته با کلاس بارداری کلاس تن آرامی هم که ورزش تو دوران بارداریه اجباری نیست...

راستی تو این ماه بابایی رفت مشهد قرار بود با هم بریم ولی من نرفتم من و داداشی رفتیم خونه بابا جون رحمان دو روزی هم دایی مجتبی اومد پیش ما تا بابایی برگشت

از اعمال معنوی این ماه هم روزها ی دوشنبه سوره نحل رو میخونم پنجشنبه و جمعه هم سوره ملک و یس رو میخونم بقیه هفته هم حدید و تغابن جمعه حشر را میخونم

از خوراکیها هم گلابی و انار وبه سیب روغن زیتون البته هر کدامشونو تو یه روز همه رو باهم نمیخورم...

دکتر برام سونوگرافی نوشته هنوز نرفتم انجامش بدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادام می باشد