محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره

مغز بادام

مرداد ماه نود ویک...

1391/9/11 13:38
نویسنده : مامان صبا
189 بازدید
اشتراک گذاری

مرداد ماه بود که تصمیممون قطعی شد اون موقع مامانی سرکار میرفت و روزه هم میگرفتم چون هنوز خبری از شما نبود تازه اصلا هم ویار وتهوع بارداری نداشتم وهر دو هفته هم با بی بی چک بررسی میکردم ولی خبری نبود تا اینکه سرما خوردم هر چی دوا درمان میکردم خوب نمیشدم برای تهیه دارو به داروخونه رفتم  یه بی بی چک دیگه هم خریدم فردا آن روزبعد از استفاده نتیجه مثبت بود سریع به بابایی خبر دادم بغلم کردو بوسیدم داداش محمدجواد هم خواب بود...

چون همیشه مردد بودم حال عجیبی داشتم اولین اقدام من هم این بود سریع به دکتر زنان درمانگاه ایرانپارس مراجعه کردم .خانم دکتر موسوی زاده هم برای من یه سونو نوشت برای29/60/91وقتی که تو هشت هفته و سه روزگی بودی

شرح سونو ؛شامل تشکیل ساک حاملگی, یافتن آمبریو, صدای قلب جنین بود که ببینند قلب داری یا نه !!

CRLهمون اندازهگیری طول فرق سر تا دنبالچهmm18/9بود

سن حاملگی هم 8هفته و3روزالبته من خودم هفته 6 بارداری فهمیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادام می باشد