محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مغز بادام

صدای قلبت...

1391/9/12 21:37
نویسنده : مامان صبا
493 بازدید
اشتراک گذاری

زمانی که برای سونوگرافی رفتم خیلی استرس داشتم چون کم و بیش از تشکیل نشدن قلب بعضی از جنینها چیزهایی شنیده بودم وقتی نوبت من شد آیت والکرسی رو خوندم بعد وارد اتاق شدم جالب اینجا بود همون متخصص سونو گرافی سر محمد جواد داداشی بوددکتر هومن دهخوارقانی کارش خوب بود اولین اقدامش هم صدای قلب بود آره این صدای قلب تو بود که در فضای اتاق طنین انداز شده بود ولی تایمش کوتاه بود همین شد که خدارو هزاران مرتبه شکر کردم{خدایا شکرت}..

ولی هنوز به غیر از بابایی و خودم و خودت کس دیگه ای مطلع نشده بودهمون تاریخها بود که عمو حسین هم اسباب کشی کرد و از ساختمان ما رفت  شهرستان گرگان من هم کم وبیش تو اسباب کشی کمک کردم البته حواسم به تو هم بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادام می باشد