محمد مهدی جانمحمد مهدی جان، تا این لحظه: 11 سال و 13 روز سن داره

مغز بادام

سونو گرافی

1392/1/19 7:57
نویسنده : مامان صبا
228 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم سونوگرافی تا پنجشنبه با توجه به سونو دکتر تاریخ زایمان رو مشخص بکنه هوا بارونی بود چتر رو برداشتم به طرف درمانگاه  امروز شوشو اصرار داشت باید خودت بری پیاده روی برات خوبه منم تو ذوقش نزدم ولی آخر شب بهش گفتم پیاده روی برای زایمان طبیعی خوبه نه سزارین...

92/01/17شنبه

BPD=95mm

FL=73mm

37W3d

EDD=92/01/04

Weight2910gr

این شرح سونو بود نگران وزنش بودم که دکتر گفت تو رنج نرماله  خدا رو شکر...

یه عالمه کار دارم باید برم لباس برا خودم بخرم سه تا اسباب بازی بخرم کادو کنم برا محمد جواد و پرهام و امیر عباس سبزی پلو وآش و سوپ و نعناع هم بخرم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادام می باشد